pondělí 3. září 2012

e.l.f. Rtěnka ve fixe


  
Před časem jsem při projíždění nějakých blogů narazila na zmínku o kosmetice e.l.f. Mrkla jsem jim na stránky a objevila rtěnku ve fixe. Do té doby jsem patlátka na pusu moc nepoužívala, a to především z toho důvodu, že jsem dost dobře nesnášela příliš mastný a lesklý povlak na rtech, takže tahle vymoženost mě okamžitě zaujala. Možná i proto, že už dávno předtím mě nadchly linky ve fixe. 

Co se týče kosmetiky od e.l.f.u, základní řada essentials je dost levná, na české poměry je to až nevídané (český prodejce drží přibližně podobné ceny, když do toho započítáme poštu a výdělek). Samozřejmě kvalita je podle komentářů řekla bych "kus od kusu", někomu to sedne, někomu zas ne. Nicméně určitě stojí za vyzkoušení. Sama jsem zkusila lak, linky, rtěnky, pudr, řasenku a bázi na rty, a jsem vesměs spokojená. Další plus je určitě v tom, že e.l.f. netestuje na zvířatech.

Teď už ale dost plků okolo a zpátky k jádru pudla. Takže lip stains, alias rtěnky ve fixe. Já osobně jsem z nich nadšená. Na webovkách se nabízejí ve čtyřech barvách:
Zleva: Pink Petal, Nude Nectar, Crimson Crush, Berry Blush
 V první objednávce jsem si na zkoušku pořídila Pink Petal a Nude Nectar. Vyzkoušela jsem, zamilovala se, a v další objednávce jsem si ze zvědavosti doplnila barevnou sbírku. Snad jich neplánují vyrábět víc, už bych si připadala  jako blázen.

Fixky obecně prostě nabarví, uschnou a drží. Hodně lidí si "stěžuje" právě na tu suchost, takže to dohánějí plumpem nebo balzámem. Mně to ale vyhovuje. Mimo jiné to připisuje i body k výdrži, která je teda skvělá. I když jím/piju/hodně kecám, většinou se domů vrátím s ještě barevnými rty.

Když fixa zaschne, vypadá matně a jako přirozená barva rtů, což na fotkách není moc vidět (ještě nezaschla, protože jsem nedočkavec + blesk). Takže fotky prosím berte s rezervou. Navíc každá barva bude na někom jiném vypadat jinak (nečekaně, že...) kvůli přirozené barvě rtů a pleti. Já jsem po létu relativně opálená, takže barevné kontrasty nejsou většinou až tak drsné. Barvy rozeberu jednotlivě níže. Pro představu ukážu i fotku rtů bez napatlání. Kůže okolo rtů je vyblurovaná, aby nerušila vnímání barvy, takže mi krásně hladkou bezpórovou nechlupatou pleť fakt závidět nemusíte. 

Barvy na kůži (pořadí podle první fotky)
Rty bez nabarvení

 1) PINK PETAL: Na mých rtech chytla trochu víc do červena, než bych podle obalu čekala, nicméně relativně příjemně zvýraznila moji přirozenou barvu.
 
 2) NUDE NECTAR: Nejslabší barva ze všech, co se týče výraznosti. Ale na mně vypadá nejpřirozeněji a nejspíš to je i můj favorit. Jen mi připadala oproti ostatním dost suchá, takže je dost dobře možné, že mám prostě jen špatný skorovyschlý kus.
 

 3) CRIMSON CRUSH: Nejvýraznější barva ze všech, člověk s ní určitě musí hodně opatrně (s nižším stupněm opálení opatrnost zvyšujeme). :D
 

 4) BERRY BLUSH: Skvělý kompromis mezi přirozeným a výraznějším. Po zaschnutí jsem si připadala, jak kdybych měla místo pusy jahodu. 
 

Fixy seženete na české stránce ELF ČR za 75,- Kč.

Z Británie si je můžete objednat na ELF UK za £2.50 + £3.95 poštovného.

Z Amerického eshopu se do Evropy zboží nezasílá, ale cena $2 je velmi lákavá. Škoda. :)

Nejvíc zklamané budou slovenské kolegyně, oficiální SK stránky na mě působí trochu jako prohrabaný regál, lip stains nejsou v nabídce, nebo je aspoň nikde nevidím. Jiného prodejce jsem nenašla.

O prodeji e.l.f.u v kamenných obchodech nevím, v drogérii DM jsem je neviděla, takže pokud jste je někde zahlédli, podělte se se mnou v komentářích.

Okomentovala jsem snad vše, co jsem chtěla, kdybyste se chtěli na něco zeptat, ptejte se. A když si na něco vzpomenu já, doplním to později. 

Spánembohem i bezpánaboha

M.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.